مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 17:202020-11-16حوادث

نزاع جمعی در عروسی 3 متهم و 3 مامور را راهی بیمارستان کرد/ دستگیری عاملان نزاع


فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه اختلاف بر سر پارک خودرو در یک مجلس عروسی منجر به درگیری جمعی شد، گفت: عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در بخش اطاقور این شهرستان دستگیر شدند.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه اختلاف بر سر پارک خودرو در یک مجلس عروسی منجر به درگیری جمعی شد، گفت: عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در بخش اطاقور این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ مجید نیکویی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش اطاقور از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در این بخش مطلع شده و بلافاصله در محل درگیری حاضر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل اعلامی، سعی کردند تا طرفین درگیری را به آرامش دعوت کنند، افزود:سه نفر از عاملان این درگیری که حالت عادی نداشتند بدون توجه به توصیه های پلیس، به سمت ماموران حمله ور شدند و ماموران انتظامی با رعایت موارد امنیتی و قانون، به کارگیری سلاح پس از شلیک دو تیر هوایی مجبور به تیراندازی به سمت متهمان شدند.

وی با اعلام اینکه در این حادثه مهاجمان 35، 33 و 36 ساله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان لنگرود منتقل شدند، گفت: حال عمومی مجروحان بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع جمعی در عروسی 3 متهم و 3 مامور را راهی بیمارستان کرد/ دستگیری عاملان نزاع

نزاع جمعی در عروسی 3 متهم و 3 مامور را راهی بیمارستان کرد/ دستگیری عاملان نزاع